FANDOM

Informacje

Zakon Templariuszy (jap. テンプル騎士団 ,Tenpuru Kishidan) postać poboczna w serii Hetalia. W przeciwieństwie do innych postaci z serii nie uosabia kraju, lecz zakon rycerski.

Wygląd

Zakon Templariuszy został przedstawiony jako młody chłopak średniego wzrostu o błękitnych oczach i jasnych włosach.

Nosi na sobie kolczugę z białą tuniką i biały płaszcz ozdobiony krzyżem Templariuszy (czerwony). Na szyi nosi naszyjnik z krzyżem, a w talii jest przepasany pasem którego klamra również jest ozdobiona symbolem Templariuszy. Ma gęste włosy a jego ahoge z kształtu przypomina skrzydła ptaka.

Knights Templar Chibi

Chibi Zakon Templariuszy

Templariusze zostali zatwierdzenia, aby zapewnić bezpieczeństwo i eskortę chrześcijanom podczas pielgrzymek do Ziemi Świętej. Dlatego jest postrzegany jako osoba przyjazna i chętna do pomocy.

Podczas rozmowy z Zakonem Krzyżackim okazuje się,że Templariusz bardzo lubi śpiewać i bardzo poważnie podchodzi do swojej wiary,spędzając większość wolnego czasu na modlitwach. Uważa że "Pieśni to wielkie rzeczy".

Relacje

Zakon Krzyżacki (Prusy)

Templariusz i Krzyżak wydają się się być w dobrych stosunkach,

spędzają razem dużo wolnego czasu. Templariusz jest zaniepokojony postępowaniem Zakonu Krzyżackiego oraz zachęca go aby stał się bardziej współczujący wobec innych.

Ciekawostki

  • Posiada piękny głos, wieśniacy porównywali go wręcz do anioła
  • Jego oczy zostały przedstawione jak u większości postaci z serii jednak bardzo często można dostrzec w nich charakterystyczny "błysk" ( lub krzyż)
  • Podczas gdy inne personifikacje zakonów rycerskich podejmowały decyzję o zakładaniu państw zakonnych np.Krzyżacy. Templariusze nie utworzyli własnego państwa, zamiast tego posiadali 13 prowincji które znajdowały m.in w Francji, Anglii z Szkocją i Irlandia oraz na Węgrzech.
  • W "Copy Book of History Stuff I Can not Really Draw " dowiadujemy się że zakon był bardzo potężny i utalentowany. Z czasem doprowadziło to do tego że ludzie zaczęli oskarżać go o herezję. Po wielu skandalach zakon został rozwiązany w 1312 jego majątek skonfiskowany, a większość członków została osądzona i spalona na stosie.
  • Himaruya wskazał że Templariusz był bardzo dobry w zarabianiu pieniędzy. Za jego błąd wskazał to że nie zachowywał się jak Krzyżacy (utworzenie państwa)
  • Niestety, nie zostało wyjaśnione czy personifikacja zakonu została stracona wraz z swoimi członkami czy może uszła z życiem.