FANDOM

Informacje

Zakon Templariuszy (jap. テンプル騎士団 ,Tenpuru Kishidan) to postać poboczna w serii Hetalia. W przeciwieństwie do innych postaci z serii nie uosabia kraju, lecz zakon rycerski.

Wygląd

Zakon Templariuszy został przedstawiony jako młody chłopak średniego wzrostu o błękitnych oczach i jasnych włosach.

Nosi na sobie kolczugę z białą tuniką i biały płaszcz ozdobiony krzyżem Templariuszy (czerwony). Na szyi nosi naszyjnik z krzyżem, a w talii jest przepasany pasem, którego klamra również jest ozdobiona symbolem Templariuszy. Ma gęste włosy, a jego ahoge z kształtu przypomina skrzydła ptaka.

Knights Templar Chibi

Chibi Zakon Templariuszy

Zakon został stworzony, aby zapewnić bezpieczeństwo i eskortę chrześcijanom podczas pielgrzymek do Ziemi Świętej, dlatego jest postrzegany jako osoba przyjazna i chętna do pomocy.

Podczas rozmowy z Zakonem Krzyżackim okazuje się, że Templariusz bardzo lubi śpiewać i bardzo poważnie podchodzi do swojej wiary, spędzając większość wolnego czasu na modlitwach.

Uważa, że "Pieśni to wielkie rzeczy".

Relacje

Zakon Krzyżacki (Prusy)

Templariusz i Krzyżak wydają się się być w dobrych stosunkach,

spędzają razem dużo wolnego czasu. Templariusz jest zaniepokojony postępowaniem Zakonu Krzyżackiego oraz zachęca go aby stał się bardziej współczujący wobec innych.

Ciekawostki

  • Posiada piękny głos, wręcz anielski głos.
  • Jego oczy zostały przedstawione jak u większości postaci z serii, jednak bardzo często można dostrzec w nich charakterystyczny "błysk" ( lub krzyż).
  • Podczas gdy inne personifikacje zakonów rycerskich podejmowały decyzję o zakładaniu państw zakonnych, Templariusze nie utworzyli własnego państwa, zamiast tego posiadali 13 prowincji, które znajdowały m.in w Francji, Anglii z Szkocją i Irlandia oraz na Węgrzech.
  • W Copy Book of History Stuff I Can not Really Draw dowiadujemy się, że zakon był bardzo potężny i utalentowany. Z czasem doprowadziło to do tego, że ludzie zaczęli oskarżać go o herezję. Po wielu skandalach zakon został rozwiązany w 1312 roku, jego majątek skonfiskowany, a większość członków została osądzona i spalona na stosie.
  • Himaruya powiedział, że Templariusz był bardzo dobry w zarabianiu pieniędzy. Za jego wadę wskazał to, że nie zachowywał się jak Krzyżacy (nie dążył do utworzenia własnego państwa).
  • Nie zostało wyjaśnione, czy personifikacja zakonu została stracona wraz z swoimi członkami, czy może uszła z życiem.