FANDOM

Informacje
Flaga-tajlandii

Tajlandia (jap.タイ王国 lub タイランド, Taiōkoku lub Tairando) - jest postacią poboczną w serii Hetalia. W fandomie jego imię i nazwisko brzmi Kasem Chao.

Wygląd

Ma potargane brązowe włosy (jego fryzura przypomina nieład artystyczny na głowie Danii) i złote oczy. Mówi się, że dobrze wygląda w białym i ma około 22 lata. Jego mundur składa się z białej marynarki i dopasowanych spodni, a także z szarfy i medali. W jego pokolorowanej chibi wersji można zobaczyć, jak nosi biały mundur z żółtą szarfą. Nosi ze sobą prawdopodobnie nóż Lai Thai.

ThailandChibi

Chibi Tajlandia

Jego nawykiem jest partykuła "ana~", rozmawia grzeczną, formalną mową, zaczynając i kończąc swoje zdania z "um" albo "hm", "araina" (อะไรนะ) po tajsku. Odnosi się do siebie jako "jibun" (lekko formalne i staromodne Ja), ceni sobie rodzinę i przyjaciół. Kocha Pad thai i jest znany z gotowania bardzo słodkich, bardzo pikantnych albo bardzo gorących potraw. Całkowicie poświęca się pracy, którą w danej chwili wykonuje, i będzie przeciwdziałać rzeczom z niewiarygodnie zdradliwą dyplomacją. Jednakże przez większość czasu mówi się, że jest beztroski i roztargniony, jak również bardzo buja w obłokach.

W czasie wojny walczył po stronie Państw Osi, a po przegranej był jednym z kilku państw azjatyckich, które zachowały niezależność. Po wojnie wysłał ogromną ilość ryżu i słonia do japońskich dzieci.

Chociaż nienawidzi potworów i duchów, kocha horrory z gore. Wygląda też na to, że jest fanem anime, uczestnicząc w dyskusji o takim temacie.

Relacje

Wietnam

Podczas jednego z wydarzeń w BloodBath 2011, Wietnam poszła do domu Tajlandii i poprosiła, aby nauczył ją jak się uśmiechać. Gdy demonstrował jej swój uśmiech, zauważyła że ma na sobie głupkowaty podkoszulek, dzięki któremu zaczęła się uśmiechać i śmiać w tym samym momencie.

Dania

Dania widziany jest rozmawiający razem z Tajlandią podczas BloodBath 2011 o Holandii blokującym jego próby złożenia wizyty Japonii, co oznacza, że Tajlandia zna także Holandię.

Ciekawostki

  • Posiada słonia domowego imieniem Toto, który jest prawdopodobnie odniesieniem do wielkiego szacunku, jakim Tajlandczycy darzą zwierzę. Biały słoń pojawia się na jego fladze Królewskiej Marynarki Wojennej, jak również "Order Białego Słonia" jest jednym z najwyższych wyróżnień nadawanych przez króla.
  • Projekt postaci Tajlandii był na podstawie tajskiego przyjaciela Himaruyi.
  • Nawyk Tajlandii pochodzi z tajskiej partykuły używanej na końcu wypowiadanych zdań, "na (นะ)". Jednakże jeśli zdanie jest wypowiedziane szybko, czasem brzmi to bardziej jak "ana (อะนะ)", w szczególności w pytaniach. Użycie partykuły pokazuje nieformalną i przyjazną relację pomiędzy mówcą a słuchaczem, ponieważ wtrącenie nie jest używane w mowie formalnej.