FANDOM

Chibi Uwaga!
Ta strona potrzebuje jeszcze wielu informacji!
Pomóż Feliciano i rozbuduj ją!
Informacje
Flag of Slovakia.svg

Słowacja (スロバキア Surobakia) - drugoplanowa postać w serii Hetalia. Pojawia się w mandze Hetalia: World Stars. Nie posiada jeszcze oficjalnego imienia i nazwiska, lecz fani go nazwali Jakub Murgaš.

Wygląd

Słowacja jest młodym i wysokim mężczyzną o niesfornych blond włosach i zielonych oczach. Często nosi białą koszulę z zieloną wstążką przewiązaną przez kołnierz (podobnie jak u Czech).

140px-Slovakia-chibi

Chibi Słowacja

Podobnie jak Czechy, Słowacja jest bardzo pracowity i cierpliwy. Wydaje się być milszy od swojej przyjaciółki. Mówi, że jest nieco wyluzowany i nieodpowiedzialny. Może być wrażliwy na drobne szczegóły. Jest także bardzo energiczny, miły i płaczliwy. Czechy zauważa, że dopóki nie ma go w pobliżu, wszystko pozostaje czyste (w ten sposób zaznacza, że Słowacja jest trochę niechlujny).

Relacje

Czechy

Kiedy był młodszy, często płakał z jej powodu, jednak obecnie Słowacja jest z nią bardzo blisko. Mają podobne języki i kulturę.

Po wydostaniu się spod panowania Austrii i Węgier, Czechy i Słowacja wpadli na pomysł, żeby połączyć się w jedno państwo. Ich sojusz rozpadł się po tym, jak wyszli spod strefy wpływu Rosji.
CzechosłowacjaProjekt

Projekt Czechosłowacji

Ciekawostki

  • Początkowo Himaruya chciał stworzyć postać Czechosłowacji. Ostatecznie jednak odstąpił od tego pomysłu, tworząc oddzielne postacie dla Czech i Słowacji.