FANDOM

Informacje
Rzym (ローマ, Rōma) - znany bardziej jako Antyczny Rzym, Dziadzio Rzym lub Imperium Rzymskie. W fandomie jego imię i nazwisko brzmi Romulus Vargas. Jest postacią w serii Hetalia: Axis Powers. Jest dziadkiem Północnych i Południowych Włoch.

Wygląd

RomaAnime

Rzym w anime

Posiada on ciemnobrązowe włosy i oczy oraz lekki zarost. Podobnie jak jego wnuki ma odstające od włosów loczki - jeden na górze po prawej stronie głowy i jeden na dole po lewej stronie. Jego skóra jest mocno opalona.

Zwykle przedstawiany jest w zbroi z czerwoną peleryną.

Dawniej był wielkim imperium zajmującym tereny dookoła morza Śródziemnego, niestety żaden z jego potomków nie osiągnął takiego samego sukcesu. niestety jak to stwierdził z rozmowy z Niemcami "był młody i głupi, myślał, że chwała z nim będzie zawsze, więc uciekł".

Rzym jest bardzo kochliwym mężczyzną. Powiedział, że zakochał się od pierwszego wejrzenia w Antycznej Grecji oraz Antycznym Egipcie.

Rzym uwielbia dziewczyny, sztukę, pyszne jedzenie oraz muzykę.

Relacje

ChibiRzym

Chibi Rzym

Germania

Rzym i Germania byli zaciętymi wrogami. Często jednak wygląda to na najzwyklejsze w świecie męskie przekomarzanki, takie z dobrym kumplem. Germania często chwali się, iż to on zadał ostateczny cios Rzymowi. Umieli się porozumiewać dyplomatycznie, co znaczy: nie od razu z pięści w twarz. Przecież najpierw trzeba prowokować!

Włochy Północne

Włochy Północne przez pewien czas mieszkał z dziadkiem. Chociaż nie odziedziczył po nim tak wybitnych sukcesów jakimi mógł chlubić się Rzym (w sprawie wojen i podbojów), z całą pewnością posiada kilka cech dziadka takich jak talent do sztuki, czy handel.

Włochy Południowe

Starszy z dwóch wnuków Rzymu czuł się gorszy, ponieważ to jego młodszy brat otrzymał talenty po dziadku, który nie poświęcał mu zbyt wiele uwagi.

Starożytny Egipt

Rzym był zakochany w Starożytnym Egipcie. Była bardzo zdenerwowana, kiedy Rzym traktował kota jako zwierzę domowe, a nie jako bóstwo.

Utwory