FANDOM

Informacje
IMG 5677
Pikardia (ピカルディー, Pikarudī) to drugoplanowa postać z serii Hetalia: Axis Powers. Pikardia wystąpił w odcinku Our Failure (w 11 odcinku Hetalia: The Beautiful World). Jego postać znajduje się również w grze April Fools Aftermath. Nie wiadomo, czy rzeczywiście personifikuje francuski region, ponieważ powiedział Francji, że jego prawdziwym imieniem nie jest Pikardia, a Shujinko (主人公, Shujinkō), które oznacza "bohater".

Wygląd

Pikardia ma krótkie brązowe włosy i na szkicach często jest przedstawiany ze sztucznymi kocimi uszami, które są podobne do tych noszonych czasami przez Francję. Jego wzrost jest podobny do Francji, jednak jest od niego niższy. Zazwyczaj nosi białą koszulę zapinaną na guziki. Jest bardzo podobny do głównej postaci Seiji Chigi w późniejszej serii Chibisana Himaruyi.

Charakter

IMG 5667

Jeden ze szkiców Pikardii

Pikardia jest opisany jako człowiek, który jest uczciwy i pracowity. Jest również bardzo oddany, co jest pokazane, gdy przychodzi do domu Francji w środku nocy, po tym jak ten zostaje ranny. Mimo to nie wydaje się zbyt cierpliwy i denerwuje się, gdy Francja zamiast odpoczywać opowiada mu różne historie.

Relacje

Francja

IMG 5666

Pikardia wraz z Francją

Można powiedzieć, że Pikardia i Francja są dobrymi przyjaciółmi. Gdy Francja został ranny, zadzwonił do niego w środku nocy po pomoc. Pikardia był nieco zirytowany tym faktem, tym bardziej że Francja jak to zwykle on, starał się oczarować go swoimi opowieściami, zamiast odpoczywać. Pikardia nakrzyczał na niego i kazał mu leżeć w spokoju bez odzywania się.

Francja wyznaczył również Pikardię do przejęcia jego obowiązków w April Fools Day. Jako znak rozpoznawczy daje mu kocie uszy. W szkicu opublikowanym w Bamboo Thicket Pikardia jest pokazany z szerokim uśmiechem przy Francji.