FANDOM

Informacje
Chibi Uwaga!
Ta strona potrzebuje jeszcze wielu informacji!
Pomóż Feliciano i rozbuduj ją!
Nyotalia.full.469502

Axis i Alianci w Nyotalii

Nyotalia - jest to odwrócenie płci bohaterów Hetalii. Nyotalia wystąpiła gościnnie we śnie Estonii w BW. Każda z postaci ma własne imię, rzadziej też nazwisko.

Postacie Nyotalii

Ameryka

Ma krótkie, lekko falowane włosy i niebieskie oczy. Nosi bluzki odsłaniające jej brzuch oraz krótkie spódniczki lub szorty. W przeciwieństwie do oryginalnej postaci Ameryki, nie nosi okularów. Wydaje się, że woli hot dogi od hamburgerów. Jej bronią jest kij baseballowy. Jej oficjalnym imieniem jest Emily Jones, choć anglojęzyczni fani wolą jednak używać imienia Amelia (jako, że jej męski odpowiednik też ma imię na "A").

Ameriko to pseudonim używany do kobiecej wersji Ameryki, wynikające z Amerika i przyrostka "-ko". "A" jest czasami opuszczone, pozostawiając ją jako Meriko (lub Merika) lub nazwy skróconej do Rika lub Meri. Może ona być także nazywana jako Nyomerika (z połączenia Nyotalii i Ameryki).

Nyo!Ameryka

Nyo!Ameryka

W tomie 4 (i specjalnym odcinku BW), jest pokazane, że jej ulubionym typem rozwiązywania konfliktów jest użycie przemocy. Anglia upomniała ją wtedy, by nie biła Estonii za zaśnięcie podczas spotkania.

Anglia

Ma długie, związane w dwa kucyki włosy oraz zielone oczy. Jest często przedstawiana w brytyjskim mundurku szkolnym lub stroju angielskich pielęgniarek. W przeciwieństwie do oryginału nosi okulary. Nie ma również grubych brwi, tak jak u męskiej wersji Anglii. Himaruya twierdzi, że jest kuudere. Jej oficjalnym imieniem jest Rosa Kirkland, choć anglojęzyczny fandom często odnosi się do niej Elizabeth lub Victoria, a ogólnie najpopularniejszym fanowskim imieniem dla niej jest Alice

3dc3c961cb801b5f10a7b50aa449bc81

Nyo!Anglia

.

Austria

Ma długie, brązowe włosy. W przeciwieństwie do męskiego odpowiednika nie nosi okularów. Ubrana jest w w kobiecą wersję munduru noszonego podczas Wojny o Sukcesję Austriacką oraz nosi biżuterię podtrzymującą z tyłu jej włosy. Fani nadają jej imię Anneliese (imię używane przez europejski fandom), Sophie lub Sophia Edelstein. Według notatek Himaruyi jest świetną kucharką.

Belgia

Belgia ma krótkie, roztrzepane włosy i nosi podobny mundur do oficjalnej wersji Belgii. Jego fanowskie nazwisko to Beau Maes.

Białoruś

Męska wersja Białorusi ma włosy długością sięgające brody i odstający na górze kosmyk. Nosi długi płaszcz zakończony ciemnym futerkiem. Fani często nazywają go Nikolai Arlovsky lub Vladislav Arlovsky.

Chiny

Ma ciemne włosy związane w dwa koczki. Nosi tradycyjną chińską czarną tunikę i czarne spodnie. Na głowie czarną czapkę. Jej włosy są często ozdobione różami. Mówi się, że jest typem dziewczyny, której emocje nie mogą być łatwo odczytane, ale najczęściej jest przedstawiana z osobowością bardzo podobną do jej męskiego odpowiednika.  Zamiast woka i kadzi których używa Yao, Nyo!Chiny jest często widoczna trzymając duży nóż kuchenny lub mięsne bułeczki.

Fani nadali jej imię Wang Chun-Yan.

Nene to pseudonim używany do kobiecej wersji Chin od Onee-chan (starsza siostra) i odwrotna do pseudonimu używanego w stosunku do jej męskiego odpowiednika (Onii z Onii-chan, starszy brat).

Finlandia

Niska dziewczyna o krótkich blond włosach. Nosi mundur bardzo podobny do oryginału, tylko że ze spódniczką. Fani nazwali ją Tiina Väinämöinen.

Francja

Żeński odpowiednik Francji to elegancko ubrana kobieta z ciemno blond/brązowymi włosami związanymi do góry w francuski węzeł z ozdobą w postaci korony lub czegoś podobnego. Zazwyczaj nosi dwurzędowy mundur wojskowy z pasującym czarnym krawatem i rękawicami. Ma na sobie również ciemnofioletową pelerynę lub płaszcz, pokazany w różnej długości; dolna część to jasno fioletowa lub fioletowa spódnica. Zostało pokazane, że nosi czarne lub ciemne pończochy z butami sięgającymi do kolan. Czasami jest przedstawiona trzymając butelkę wina lub czerwoną różę jako alternatywę. Jej oczy mają kolor fioletowy. Snobistyczna kobieta, jest bardzo opiekuńcza co do Kanady i jego żeńskiej wersji. Jest znacznie bardziej kłótliwa niż jej męski odpowiednik.

Fandom nazwał ją Françoise Bonnefoy. Niektórzy fani często wybierają Marianne lub Francine (imię 2p!Nyo!Francji) alternatywy dla jej imienia. Inne pseudonimy to Frani lub Franny. Niekiedy nazywana jest Franiko (lecz dosyć rzadko).

Rosja

Ma długie włosy sięgające do pasa. Ma czapeczkę i zamiast kranu często ma ze sobą szpadel. Jej ubranie jest zawsze różowe. Nie nosi szalika. Fani nazwali ją Anya Braginskaya.

Niemcy

Wysoka, dobrze zbudowana, lecz piękna kobieta o krótkich blond włosach. Nosi żeńską wersję munduru niemieckiego z II WŚ. Często towarzyszy jej pies. Fani nazwali ją Monika Beilschmit.

Włochy Północne

Ma brązowe włosy związane w kucyka. Zwykle radosna, jak jej męski odpowiednik, Ubrana jest w beżowe szorty i kurteczkę w tym samym kolorze. Fani nazwali ją Felicia lub Daisy Vargas, choć oficjalnie ma na imię Alice.

Japonia

Ma czarne włosy do ramion. Ubrana w różowo-fioletowe kimono. Jest spokojna i nieśmiała. Fani nazwali ją Honda Sakura.

Kanada

Damska wersja Kanady to młoda dziewczyna o długich, lekko kręconych kitkach. Nosi długi płaszcz z kapturem z nadrukami liści klonowych po bokach z kamizelką podobną do żeńskiej wersji Francji, pasującą spódnicę i beret na głowie. Jej oczy są fioletowe, widocznie odziedziczone po damskiej Francji. Nosi okulary podobne do jej męskiego odpowiednika i ma misia polarnego o imieniu Kumarie (クマリー Kumarii), która ponoć jest straszniejsza od Kumajirou. Mówi się o niej, że jest cicha i dobrze wychowana. Himaruya wspomniał na swoim blogu, że podoba mu się dla damskiej Kanady imię Marguerite, czyli w skrócie Meg.

Canako to pseudonim dla żeńskiej formy Kanady, powstały z angielskiego Canada i przyrostka "-ko". Fani nazywają ją również Maddie lub Maddeline (częściowo jako nawiązanie do książki "Maddeline", której akcja dzieje się w Francji lub jako nawiązanie do jej męskiego odpowiednika). Czasem nazywa ją się też Nyonada jako połączenie Nyotalii z Canada.

Łotwa

Żeńska wersja Łotwy jest przedstawiona jako młoda dziewczyna o krótkich falowanych blond włosach i niebieskich oczach. Nosi ciemną kamizelkę nałożoną na białą koszulę z bufiastymi rękawami, długą bordową spódniczkę w kratę i ciemnoszarą apaszkę lub krawat. Ma na sobie również mały bordowy kapelusz i dwie kokardki z każdej strony głowy.

Jej fanowskie imię i nazwisko to Rebeka Galante.

Prusy

Ma długie, rozpuszczone, białe włosy z grzywką. Posiada różowo-fioletowe oczy i bliznę na prawym policzku (pod okiem). Jest równie szczera i zachwycona swoją osobą, jak jej męski odpowiednik. Ma dziką i silną osobowość. Nosi wysokie kozaki sięgające do ud, czarną minispódniczkę i płaszcz podobny do tego, który ma jej męska wersja, jednakże jej jest podarty i zatrzymuje się tuż pod spódnicą. Jej ptaszek nosi kokardkę na głowie, co wskazuje na to, że jest rodzaju żeńskiego. Himaruya stwierdził, że polubił imię Julchen dla niej (które jest zdrobnieniem od Julia). Niektórzy nazywają ją też Maria lub Marie. Najczęściej nazywa się ją Julchen Maria.

Węgry

Ma długie do ramion włosy związane w niski koński ogon. Jego fanname w japońskim fandomie to Daniel Héderváry, choć czasami używa się zdrobnienia Gary (lub Gari ), skrócenia angielskiego Hungary oznaczającego Węgry. Himaruya początkowo zamierzał narysować Węgry jako mężczyznę, więc mogą również mieć tę samą osobowość, jednak nie jest to pewne.

Hong Kong

Korea Południowa

Damska wersja Korei Południowej jest opisywana jako dziewczyna z długim warkoczem z tyłu głowy. Nosi długi hanbok z dużymi i za długimi rękawami. Fani nadali jej imię Im Soo Jin.

Liechtenstein

Przedstawiony jest jako młody chłopak z krótkimi blond włosami i zielonymi oczami. Ubrany jest w długą koszulę, nosi dodatkowo pelerynę oraz małą koronę we włosach. Na oryginalnym arcie trzyma w rękach książkę. Według fanów jego pełne imię brzmi Noe Zwingli.

Litwa

Ma długie, brązowe włosy najczęściej związane w warkocz. Jej oczy są zielone. Często jest przedstawiana z poważną miną i mieczem. Fani nadają jej imię Tatjana Lorinaitytė.

Makau

Monako

Polska

Projekt żeńskiej wersji Polski jest bardzo podobny do oryginału. Według Himaruyi ma taki sam charakter, zachowuje się też jak stereotypowa starsza siostra. Ma podobną fryzurę co męska wersja Polski, lecz nosi dodatkowo wianek. Ubrana jest w polski strój ludowy (najczęściej krakowski). W ręku trzyma miecz. Fani nadają jej imię Florentyna, lecz Polscy fani zazwyczaj mówią na kobiecą wersję Polski Felicja.

Seszele

Ma krótkie, sterczące włosy, a na szyi ma zawieszony naszyjnik z muszelką.

Włochy Południowe

Ma długie, ciemnobrązowe włosy do ramion z grzywką na prawą stronę. Często przedstawiana jest także z opaską na głowie (zazwyczaj czerwoną). Ubrana jest w sukienkę w kolorze khaki,z dekoltem i kołnierzem. Japońscy fani nadali jej imię Katarina Vargas. Przez zachodni fandom często nazywana jest Lovina. Himaruya zastanawia się dla niej nad imieniem Chiara. Potwierdził również, że jest lepsza w walce niż jej męski odpowiednik. Jest często nazywana "Romana-San", co ma pokazywać, że jest osobą, którą należy szanować.

Hiszpania

Szwajcaria

Szwecja

Podobnie jak oryginał, żeńska wersja Szwecji nosi okulary i granatowe ubranie. Ma długie, blond włosy. Fani nazwali ją Berlinda Oxenstierna. 

Tajwan

Ukraina

Wietnam

Wy

Holandia

Luksemburg