FANDOM

Informacje
Chibi Uwaga!
Ta strona potrzebuje jeszcze wielu informacji!
Pomóż Feliciano i rozbuduj ją!
NowaZelandiaFlaga

Nowa Zelandia (ニュージーランド, NYU Jīrando) jest drugoplanową postacią w serii Hetalia. Fani nazwali go Will Collard.

Wygląd

NowaZelandiaanime

Nowa Zelandia w anime

Nowa Zelandia ma krótkie, brązowe włosy z dwoma kręconymi loczkami po bokach. Przypominają one baranie rogi - prawdopodobnie ze względu na fakt, iż w Nowej Zelandii jest bardzo wiele tych zwierząt. Ma zielone oczy oraz jak każda brytyjska kolonia - grube brwi. Posiada również tzw. kocie usta.

NowaZelandiaChibi

Chibi Nowa Zelandia

Nowa Zelandia jest ciepłą i pogodną osobą. Jest raczej beztroski i spokojny w stresujących sytuacjach. Ma dobre stosunki z Anglią. Pokazano, że posiada owieczkę, która zakryła jego nagość w czasie wydarzenia bożonarodzeniowego 2010. Według Anglii jest odpowiedzialny, co jest przeciwieństwem do lekkomyślnego Australii.

Relacje

Anglia

Nowa Zelandia był kiedyś kolonią Anglii. Przez to podobnie jak inne kolonie Arthura odziedziczył po nim grube brwi.

W anime

Nowa Zelandia został pokazany w 17 odcinku Hetalia: The Beautiful World. Komentował on horror Kanady myśląc, ze powstał w Hollywood. Pokazano go także przez moment podczas oglądania filmu Rosji.

NowaZelandia

Ciekawostki

  • Płeć Nowej Zelandii nie była znana aż do 2013 roku. Dopiero właśnie w tym roku na blogu Himaruya oficjalnie potwierdził, że Nowa Zelandia jest mężczyzną.