FANDOM

Informacje
KoreaFlaga

Korea Południowa (韓国, Kankoku) to postać występująca w serii Hetalia. Jego imię to Im Yong Soo (임용수).

Wygląd

Korea jest wysoki i dobrze zbudowany ze względu na swoje doświadczenie w wojsku. Zwykle ubiera się on w hanbok (który wygląda na połączenie wersji kobiecej i męskiej) z niebieskim jeogori oraz długimi i szerokimi rękawami typu oversize. Jego włosy i oczy są koloru brązowego. Ma on najbardziej niezwykły loczek ze wszystkich loczków w serii, dlatego że posiada on własną twarz. Jest to odniesienie do koreańskich wierzeń w duchy.

Najmłodsze i najbardziej denerwujące z państw azjatyckich, które ma dziwną tendencję do mówienia buńczucznego "bo tak!". Ma obsesję na punkcie gier wideo, Internetu, oglądania dram i wszystkiego, czym interesują się młodzi ludzie. Mówiąc, wykorzystuje on młodzieńczy slang, jednak przy formalnych rozmowach używa wyszukanego słownictwa. W odpowiednich sytuacjach potrafi być jednak poważny i cechuje go wielki szacunek do swoich przełożonych. Uważa się za najstarsze państwo Azji oraz twierdzi, że wszystko zostało stworzone w Korei. Jest, delikatnie mówiąc, zboczony. Jak pokazano nam w serii, wydaje się być dobry w rysowaniu.

Relacje

SKoreaChibi

Chibi Korea

Chiny

Yao jest obiektem obsesji Korei. Chłopak uwielbia tykać go tam, gdzie nie powinien (czytaj: klatka piersiowa). Korea wymyślił kiedyś urządzenie do czytania myśli, ale po "odczytaniu" myśli Chin, uznał, że wynalazek nie działa.

Hong Kong

Wystąpienie razem tych postaci zostało pokazane podczas Halloween 2011. Hong Kong wtedy powiedział do Korei, że Chiny jest "naprawdę jak nauczyciel, prawda?".

Japonia

Korea twierdzi, że nienawidzi Japonii, choć ciągle kopiuje jego styl i kreacje. Niegdyś chciał wykopać tunel, by połączyć swój kraj z Japonią.

Anime

KoreaProjektPierwszy

Pierwszy projekt

Początkowo Korea miał pojawić się w Hetalia: Axis Powers, jednak po interwencji Koreańczyków został on wycofany z anime. Reakcja Koreańczyków na ich kraj była bardzo zła i wywołała lawinę kontrowersji. Jako powody na to, że Korea został źle przedstawiony zazwyczaj podawano jego zachowanie, jak również strój, który nie zgadza się z tradycyjnym. Zażądali natychmiastowego wycofania tej postaci z anime. Korea przez chwilę pojawia się w 14 odcinku 1 serii, jednak jest to najprawdopodobniej błąd.

Ciekawostki

  • Himaruya przyznał się, że początkowo Korea miał być kobietą. Stworzył nawet projekt postaci, jednak ostatecznie odstąpił od tego pomysłu.
  • Chociaż Korea miał zostać wycofany z anime, jego wersja chibi pojawia się przez chwilę w endingu 1 serii i w odcinku 14 sezonu 1 (są to prawdopodobnie błędy).
  • Jego nazwa na oficjalnym profilu (대한민국, Daehan Minguk) oraz flaga z jaką jest przedstawiany daje niemal całkowitą pewność, że został stworzony jako Korea Południowa. Himaruya na swoim blogu napisał, że stworzył projekt Korei Północnej, który miałby być nieśmiałym mężczyzną lubiącym muzykę, taniec i czytanie, jednak z powodu kontrowersji związanych z Koreą Południową wątpliwe jest, by został on wykorzystany.
  • Jest on przedstawiany jako ten najmłodszy z narodów azjatyckich, jednak nie wiadomo, czy reprezentuje on tylko Republikę Korei (powstałą w 1948), czy istniał wcześniej. W anglojęzycznym fandomie zazwyczaj jest on przedstawiany też jako Silla, Królestwo Goryeo i Joseon.