FANDOM

Chibi Uwaga!
Ta strona potrzebuje jeszcze wielu informacji!
Pomóż Feliciano i rozbuduj ją!
Informacje

Kamerun

カメルーン

319px-Cameroon Design Individual

Informacje o postaci
wiek nieznany
płeć mężczyzna
oficjalna nazwa Republika Kamerunu (République du Cameroun)
stolica Jaunde
język urzędowy {francuski, angielski
urodziny nieznana
narodowa roślina nieznana
kolor włosów ciemnobrązowe
kolor oczu ciemnobursztynowe
wzrost nieznany
debiuty
tom 3
wątek Christmas 2010
gra brak
dramat CD brak
anime Surprise Halloween!
synchronizacja
japoński dubbing Ayumu Asakura
angielski dubbing M. Kyle Maitland

Kamerun  (カメルーン, Kamerūn) jest drugoplanową postacią serii Hetalia: Axis Powers.

Wygląd

Kamerun jest przedstawiany jako wysoki, ciemnoskóry mężczyzna w okularach. Po prawej stronie głowy we włosach na wygolony kształt krzyża. Na szkicach w trzecim tomie mangi jest przedstawiany w mundurze wojskowym na krótki rękaw (z godłem na lewym ramieniu), spodenkach do kolan, podkolanówkach i ciemnych rękawiczkach. Ubiera się niedbale, przykładowo w Christmas 2010 - w koszulę i krawat. Można zobaczyć go z lwem domowym u boku, Kokolo.

Oficjalnie pojawił się tylko kilka razy w mandze, nie licząc szkiców na Bamboo Thicket. Pasjonuje się piłką nożną tak bardzo, że zatrzymał się w trakcie Bożego Narodzenia, aby zagrać z dzieciakami w piłkę, mimo że był już uroczyście ubrany. Również w Bożym Narodzeniu 2011 zdecydował, że nauczy lemura grać w piłkę nożną, co bardziej pokazuje jego miłość do tego sportu. Sam Himaruya oświadczył, że w tym kraju wizerunek piłki nożnej jest silny. Oprócz tego jest bardzo przyjacielski i łatwo jest się z nim zaprzyjaźnić.

W jego profilu dołączonym w tomie 3 dowiedzieć się można, że posiada domowe lwiątko o imieniu Kokolo (ココロ, Kokoro).

Manga

Cameroon

Chibi Kamerun.

Kamerun zadebiutował w trakcie wydarzenia Bożonarodzeniowego 2010. Grał z dziećmi w piłkę nożną i piłka wpadła do domu Pana Mulemy, więc gdy Kamerun poszedł ją odzyskać, został ogłuszony i porwany. Kamerun znalazł się w tym samym miejscu, gdzie przetrzymywani byli Finlandia, Szwecja, Norwegia i Estonia, i dostarcza wiadomość od ich porywacza. W Halloween 2011 przychodzi na imprezę Ameryki ubrany zbroję wyposażoną w miotacz ognia, zaprojektowaną przez Kokolo, pomimo wcześniejszego narzekania, że ubieranie się jest zbyt dużym wysiłkiem.

Ciekawostki

  • Po raz pierwszy pojawił się w szkicu odnoszącym się do grupy E w trakcie FIFY 2011 razem z Holandią, Japonią i Danią.