FANDOM

Informacje

Indie

インド (Indo)

India color
Informacje o państwie
oficjalna nazwa Republika Indii (भारत गणराज्य)
stolica New Delhi
język urzędowy Hindi, język angielski
Informacje o postaci
urodziny nieznana
imię i nazwisko nieznane
wiek nieznany
płeć mężczyzna
wzrost nieznany
kolor włosów czarny (manga)

brązowy (anime)

kolor oczu bursztynowy
Debiut
tom 4
anime 103 (bez kwestii mówionych), 118
Dubbing
japoński dubbing Masahisa Sogabe
angielski dubbing T. K. Masala

Indie (インド Indo) to drugoplanowa postać z serii Hetalia: Axis Powers.

Wygląd

Indie jest młodym mężczyzną o ciemnych włosach z przedziałkiem po środku głowy. Początkowo nosił garnitur i parę ciemnych rękawic, a także fedorę jako część jego halloweenowego tańca na podstawie bollywoodzkiego filmu. W swoim drugim występie jest przedstawiony w jasnym garniturze i krawacie.

W tomie 5 pokazane jest, że oczy Indii mają kolor bursztynowy.

SD India

Chibi Indie

W swoich wcześniejszych postach, Himaruya napisał, że jego osobowość jest podobna do tej Węgier i że jest on całkiem szaloną postacią. Podczas Halloween 2011 wyraża zainteresowanie, aby potem zrobić "wielkie wejście" na imprezę Ameryki. W śnie Litwy pokazano, że ma dobre relacje z Rosją, gdzie konkuruje z Chinami.

Indie mówi w dialekcie Kyūshū, a także używa standardowego języka, kiedy pisze na internecie.

W tomie 5 zostało wspomniane, że Indie ma niezwykłe umiejętności matematyczne i w kłóceniu się, jak również że emituje z niego aura księcia.

Relacje

Prusy

Indie zaprosił Prusy (przez Twittera) do uczestniczenia w jego "wielkim wejściu" na halloweenowym przyjęciu Ameryki w trakcie Halloween 2011. Przyszli więc tam razem, mając fedory i garnitury, i rozpoczęli bollywoodzki taniec z filmu Veer. Następnie wyrażał szok i niepokój, gdy Niemiec "postawił do pionu" Gilberta.

Ciekawostki

  • W Halloween 2011, Indie ubrał się jako postać z filmu Veer.
  • Himaruya na swoim blogu napisał, że Pakistan był najprawdopodobniej w tle gdzieś w trakcie Wydarzenia Halloweenowego i myślał "Ten drań...", zauważając Indie. W dalszej części napisał, że historia pomiędzy obydwoma państwami była pełna dobrych interakcji.
  • W animowanej adaptacji paska Sojusz Angielsko-Japoński, imię Indii Indie zostały zastąpione Hiszpanią na liście beznadziejnych sojuszy Anglii.