FANDOM

Chibi Uwaga!
Ta strona potrzebuje jeszcze wielu informacji!
Pomóż Feliciano i rozbuduj ją!
Informacje
HuttRiverFlaga

Hutt River ( ハット・リバー, Hatto Ribā) jest drugoplanową postacią w serii Hetalia. Należy do mikronacji. Jego fanowskie imię to Dwight Kirkland.

Wygląd

HuttRiverChibi

Chibi Hutt River

Hutt River jest wysokim i szczupłym mężczyzną o brązowych, falowanych włosach i bursztynowych oczach.

Najczęściej ubrany jest w białą koszulę z muszką oraz fioletowy, długi płaszcz. Nosi także rękawiczki oraz szarfę na piersi.

Hutt River to mikronacja znajdująca się w Australii, w której - jak zostało wspomniane - jest całkiem popularna. Opisany jest jako osoba ekscentryczna i niezależna. Sealand, po spotkaniu z nim, uważa go za ważną i niesamowitą osobę, a Molossia twierdzi, że na jego twarzy wypisane ma "Jestem od was lepszy". Notatki postaci mówią, że jest bardziej rozwinięty w porównaniu do innych mikronacji. W jego pierwszym wystąpieniu wyjaśnia, że jedną z zasad umożliwiającą samo mówienie do niego jest posiadanie samochodu Rolls-Royce, a wiza do jego domu kosztuje dwa hutt rivereskie dolary. Na propozycję dołączenia do mikronacji reaguje debatowaniem, przeciągając podjęcie ostatecznej decyzji. Koniec końców mówi, że posiadanie silnej grupy przyjaciół jest ważne i dołącza do innych pod koniec historii.

Relacje

Wy

Hutt River jest starszy od Wy i często ma przez to tendencję do wywyższania się. Wiele razy się ze sobą kłócą. Po mimo wszystko wydają się mieć dobre relacje.

Ciekawostki

Huttrivergrubobrwisty

Wcześniejszy Hutt River

  • Hutt River w początkowych projektach miał być bardziej podobny do Australii.
  • Jest najwyższy ze wszystkich mikronacji w serii Hetalia.
  • Himaruya specjalnie zaprojektował postać Hutt River z grubszymi brwiami ze względu na wpływy Australii. Posiada też podobne do niego włosy.