FANDOM

Chibi Uwaga!
Ta strona potrzebuje jeszcze wielu informacji!
Pomóż Feliciano i rozbuduj ją!
Informacje
Germania (ゲルマン, Geruman) jest postacią poboczną w serii Hetalia. Jego imę i nazwisko w fandomie brzmi Gauthier Weillschmidt. Jest dziadkiem krajów germańskich i reprezentuje plemiona germańskie (choć niektórzy uważają, że jest reprezentantem regionów Germanii).

Wygląd

AnimeGermania

Germania w anime (zbliżenie)

Wysoki mężczyzna o długich blond włosach i zielonych oczach (o kształcie podobnym do Szwecji lub Niemiec). Nosi prostą koszulę wiązaną przy klatce piersiowej lub zbroję z dopasowanym brązowym płaszczem. Do tego zawsze ma przy sobie miecz, chociaż Himaruya w 2008 na swoim blogu napisał, że w jednej ręce nosi topór, a w drugiej - łuk.

Charakter

Brutalny i odważny wojownik, o którym mówi się, że jest małomówny i ma szorstką osobowość. Jednak pod tą surową skorupą kryje się osoba, która oddałaby wszystko za rodzinę. Rzym nazwał go nawet troskliwym ojcem, kiedy myślał o swoich dzieciach, gdy Rzym zapytał się o znajome "słodkie osoby" (gdyż Rzym myślał wtedy o kobietach).

Relacje

Germania1

Chibi Germania

Święte Cesarstwo Rzymskie

Najmłodsze ze znanych potomków Germanii. Próbował stać się potężnym narodem, co nie udało mu się; rozpadł się i prawdopodobnie umarł po wielu latach wojen.

Prusy

Jeden z potomków Germanii, który zaczynał jako Zakon Krzyżacki, później stając się personifikacją znaną jako Prusy.

Rzym

Aleładnadziewczynka

Germania jest czasem rysowany z warkoczykiem

W pewnym momencie był on ochroniarzem Germanii, lecz stali się oni wrogami. Germania bardzo go nienawidzi, chociaż w zaświatach można zobaczyć, że dużo z sobą przebywają. Prawdopodobnie to on zadał śmiertelny cios Rzymowi, aczkolwiek prawda jest niejasna.

W dodatkowym pasku opublikowanej mangi zasugerowano, że Rzym i Germania byli sprzymierzeni w czasach przed naszej ery, lecz rozpadli się w z nadejściem naszej ery. Pomimo to opisani są jako nierozłączni.