FANDOM

Chibi Uwaga!
Ta strona potrzebuje jeszcze wielu informacji!
Pomóż Feliciano i rozbuduj ją!
Flaga-egiptu

Egipt jap. エジプト, Ejiputo) - postać poboczna w serii Hetalia. Jego oficjalne imię i nazwisko to Gupta Muhammad Hassan.

Wygląd

EgyptProfileChibi

Chibi Egipt

Egipt jest młodym mężczyzną o jasnobrązowej skórze, brązowych włosach i zielonych (na wcześniejszych szkicach bursztynowych) oczach. Jego ubranie jest w kolorze khaki. Nosi w jednym z uszu złoty kolczyk - okrąg. Kiedy nie jest w mundurze, przedstawia się go w białej szacie. Często towarzyszy mu Anubis (jeden z egipskich bogów).

Charakter

Jest pokazany jako osoba otaczająca się tajemniczą aurą, nie mówiąca niczego bez potrzeby. Jednak gdy się go bliżej pozna, Gupta okazuje się być osobą przyjazną i towarzyską.

Egipt jest też uparty oraz elegancki.

Relacje

Starożytny Egipt

AncientEgypt

Egipt z matką

Jest jego matką. Mówi się, że odziedziczył po niej charakter i zdolności. Zostawiła mu wspaniałe budowle (np. piramidy), które dziś przyjeżdżają obejrzeć turyści z całego świata.

Turcja

Egipt był swego czasu okupowany przez Imperium Osmańskie, co zostało pokazane w trakcie specjału Bożonarodzeniowego 2011, kiedy mały Egipt pokazany jest, gdy wsłuchuje się w opowieść Turcji. Notatki mówią, że ich stosunki od dawna ulegały znaczącej poprawie, aż w obecnych czasach zostali dobrymi przyjaciółmi.

Ciekawostki

  • Na niektórych artach jest pokazane jak śpi. Wygląda wtedy jak... mumia. Śpi z otwartymi oczami i skrzyżowanymi rękami.
  • Uważany jest za nicponia, jednak dla niego najważniejsza jest rodzina.
  • Jego urodziny związane z dniem niepodległości Egiptu od Wielkiej Brytanii - 28 lutego 1922.