FANDOM

Chibi Uwaga!
Ta strona potrzebuje jeszcze wielu informacji!
Pomóż Feliciano i rozbuduj ją!
Informacje
Cyprflaga
Cypr (キプロス, Kipurosu) jest postacią drugoplanową z serii Hetalia: Axis Powers.

Wygląd

Cypr ma zmierzwione włosy z długim kosmykiem z lewej strony (najwyraźniej jest to odniesienie do półwyspu w północno-wschodniej części wyspy). Jego oficjalna kolorystyka była inna niż na początku. Jego chibi szkic przedstawia go ubranego w luźny t-shirt, spodnie i kolczyk. Trzy lata przed jego debiutem w mandze, jego wygląd był tylko na płycie "Axis Powers Hetalia: CD" pod banderą Cypru.

Chibi Cypr

Chibi Cypr

Jest on przedstawiony jako bardzo miły młody człowiek, który jest wielkim romantykiem. Śródziemnomorski naród, który był kiedyś pod kontrolą Turcji i Anglii, teraz patrzy na walki Grecji oraz Turcji, ale ma nadzieję, że ci dwaj kiedyś się dogadają. Pomimo faktu, że jego młodszy brat, Turecka Republika Cypru Północnego chce się oderwać się od niego, Cypr wciąż stara się utrzymywać z nim dobry kontakt, ku niezadowoleniu Grecji. Jego pojawienie się w obecności Grecji i Turcji sprawia, że ci dwaj przestają na chwilę rywalizować.

Cypr&grecja-BW

Cypr i Grecja w Beatiful World

Notatki na temat postaci ujawniają, że jest on chłodny i opanowany, ale "bardzo zajęty" z powodu kłótni Turcji i Grecji . Podczas Bożego Narodzenia 2011, wyjawia, że kocha szczególną atmosferę wypoczynku i stwierdza, że jest w niewytłumaczalnie radosnym nastroju. (Można powiedzieć, że ma wtedy głupawkę).

Relacje

Grecja

Cypr jest blisko z Grecją, wspomniano, że był wychowywany przez matkę w Grecji. Cypr często zachęca go by choć na chwilę przestał się kłócić z Turcją.

Turcja

Chociaż zostało wspomniane, że Turcja zwykł zmieniać pieluchy dorastającemu Cyprowi, Cypr tak naprawdę nie wie, jak sobie z nim radzić, przez co prosi TRCP, aby "wziął od niego tego starego mężczyznę". Turcja chciałby, aby Cypr dał się namówić na życie wraz z nim i TRCP, mając nadzieję, że to pomoże temu drugiemu urosnąć.

Turecka Republika Cypru Północnego

Ciekawostki