FANDOM

Informacje
BułgariaFlaga

Bułgaria (ブルガリア Burugaria) jest to drugoplanowa postać z serii Axis Powers Hetalia. Fani nazwali go Milen Hinova lub Georgi Dobrev.

Wygląd

Bułgaria ma brązowe włosy oraz bladą skórę. Jego oczy są koloru jasnoniebieskiego. Ma grzywkę z przedziałkiem pośrodku. Mundur Bułgarii jest koloru szaro-zielonego. Nosi zielono-czarny krawat i białą koszulę pod mundurem.

04666557c4de569d3926f27c10b5b30b

Mundur Bułgarii

Bułgaria jest bardzo przyjazny i życzliwy. Bliski jest mu Rumunia, który jest jego najlepszym przyjacielem. Bułgaria jest także impulsywny, czego dowiadujemy się w 27 odcinku (Axis Powers), gdy bił Włochy Północne patykiem twierdząc, że gdy zobaczył jego twarz musiał go uderzyć, nie zważając na fakt, iż wspólnie należeli do państw Osi.

Przypomina główną postać z anime "Shingeki no kyojin" (Ang: "Attack on titan") - Eren Jeager i dlatego został narysowany w kurtce z Survey corps.

Relacje

Rumunia

Rumunia i Bułgaria są pokazani jako najlepsi przyjaciele. Pracowali wspólnie w Związku Radzieckim. Na początku był zirytowany długimi opowieściami Rumunii lecz nie mówił mu tego gdyż nie chciał być niegrzeczny i nie chciał go urazić.W trakcie Halloween 2013 Bułgaria nie mogąc wybrać odpowiedniego dla siebie stroju, wybiera kurtkę podobną do tej z Ataku Tytanów, która nie spodobała się Rumunii.

Bułgariaanime

Bułgaria w anime

Bułgaria

Włochy Północne

Nie wiadomo wiele o wspólnych relacjach tych dwóch państw. Pojawili się razem jedynie w 27 odcinku gdy Bułgaria uderzał Włochy patykiem tłumacząc się iż musiał to zrobić gdy tylko zobaczył jego twarz. Razem należą do państw Osi. Można jednak wnioskować, że Bułgaria nieco wywyższał się nad Feliciano i za nim nie przepadał.

Czechy

Bułgaria jest częścią Europy wschodniej wzdłuż Czech. W jednym rozdziale z mangii, Czechy i Słowacja się kłócą o wolność, aż sprawa dochodzi do momentu, że chcą się rozdzielić. Bułgaria wtedy przechodzi obok i stwierdza, że ta dwójka się rozwodzi.

Ciekawostki

  • Podczas Halloween 2011 Bułgaria przebrał się za anioła.
  • W trakcie Boże Narodzenie 2011 Bułgaria posiada specyficzny nawyk "odpowiedzi". W jego kulturze kiwanie głową oznacza nie, zaś kręcenie głową oznacza tak. Mogło to spowodować wiele problemów w kontakcie z innymi krajami.
  • Fani często rysują go jako "fana jogurtu".
  • Bułgaria jest często kojarzony z jogurtem ,ponieważ w Japonii rzeczywiście istnieje jogurt z tą samą (angielską) nazwą- ,,Bulgaria".