FANDOM

Informacje
ŚCRflaga

Święte Cesarstwo Rzymskie (神聖ローマ, Shinsei Roma) to postać z serii Hetalia.

Wygląd

Święte Cesarstwo Rzymskie jest niskim dzieckiem o blond włosach i niebieskich oczach.

Jest zawsze ubrany w duży, czarny kapelusz oraz dopasowany do niego długi, czarny płaszcz. Pod płaszczem nosi tunikę, także w czarnym kolorze, oraz ciemnobrązowe spodnie.

ŚCRZ1

Święte Cesarstwo Rzymskie jest konsekwentnym i zdeterminowanym wnukiem Germanii. Stara się ze wszystkich sił, aby Włochy stały się częścią jego imperium. Tak bardzo uwielbia Włochy, że nie przejmuje się nawet złą sytuacją w swoim kraju.

Jego marzeniem jest bycie tak wielkim i potężnym jak niegdyś Rzym - dlatego rzucił się w wir walki podczas wojny trzydziestoletniej. Powiedziane jest, że Święte Cesarstwo Rzymskie po wieloletniej walce załamał się i ostatecznie upadł.

Relacje

Włochy (Chibitalia)

Święte Cesarstwo Rzymskie (myśląc, że Włochy to kobieta) zakochał się w Chibitalii i chciał, aby stał się on częścią jego imperium. Niestety Włochy odmówił przyłączenia się do niego wyjaśniając, że nie chce, aby skończył tak jak dziadzio Rzym.

Kiedy Święte Cesarstwo Rzymskie szykował się do wojny, Chibitalia dał mu swoje majtki na pożegnanie (w anime miotłę) i obiecał, że spotka się z nim kiedy tylko zakończy się wojna. Niestety po tych wydarzeniach nigdy się już nie zobaczyli. Himaruya obiecał, że ich związek zakończy się happy endem, lecz zakończenie nie zostało jeszcze ujawnione.

Austria

Choć nie pokazano wiele o ich wspólnych relacjach, Święte Cesarstwo powiedział Włochom, że Austria wciąż go uczy i dlatego jest taki mądry. Jest możliwe, że Austria był dla Świętka swego rodzaju nauczycielem lub też opiekunem.
Bez tytułu

Święte Cesarstwo Rzymskie w anime

Utwory

Ciekawostki

  • Strój Świętego Cesarstwa Rzymskiego opiera się na ubraniach jakie nosili filozofowie w czasach jego dzieciństwa.
  • W 4 tomie Hetalia: World Stars dowiadujemy się, że HRE i Niemcy to dwie zupełnie inne osoby.
  • W odpowiedzi na pytanie fana o wzrost ŚCR, Himaruya odpowiedział, że Chibitalia jest wzrostu "siedmiu jabłek", a Święte Cesarstwo Rzymskie - "siedmiu jabłek i jednej mandarynki".